Doprava

Podrobné informace o způsobu dodání
Po předání balíku přepravci Vám od nás přijde informační zpráva - email,  sms, ve které Vás budeme o této skutečnosti informovat. O termínu doručení Vás bude následně informovat dopravce.

Níže uvádíme přesnější popis způsobu dopravy:

 

PPL

  • zásilky jsou standardně doručovány v rozmezí od 8 do 18 hodin do 24 hodin od expedice.

  • dopoledne v den doručení Vám přijde informační sms s přibližným časem doručení, výší dobírky a kontaktem na řidiče (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem)

  • na depu je možno si vyžádat telefonický kontakt na řidiče a s tím se pak dohodnout na místě a čase předání.

  • v případě nezastižení Vás budou z PPL informovat prostřednictvím emailu nebo SMS a zásilka Vám bude automaticky doručena následující pracovní den.

  • v případě neúspěšného doručení i na druhý pokus, bude Vaše zásilka uložena na příslušném depu po dobu 7 dní. Pro sjednání třetího doručovacího pokusu je nutno kontaktovat PPL.

  • cestu Vaší zásilky můžete sledovat na webových stránkách www.ppl.cz, prostřednictvím mobilního webu http://m.ppl.cz nebo prostřednictvím mobilních aplikací PPL CZ pro iPhone nebo Andriod (ke stažení na webu PPL)

Zásilkovna

  • V košíku zvolte dopravu na výdejní místo Zásilkovny.

  • Ve vyhledávači výdejních míst najděte to, které máte po ruce. K dispozici máte tisíce výdejních míst v Evropě i samoobslužná bezkontaktní výdejní místa Z-BOX.

  • Objednávka na výdejní místo dorazí zpravidla už na druhý den.

  • Jakmile bude objednávka na zvoleném výdejním místě připravena, Zásilkovna vám pošle informační e-mail a SMS s heslem pro vyzvednutí.

  • Na výdejním místě stačí jen nahlásit heslo. Pro zásilku můžete poslat kohokoliv - stačí, když mu heslo předáte.

  • Případnou dobírku můžete uhradit přímo na výdejním místě, a to buď hotově, anebo kartou.

  • Kde se vaše objednávka právě nachází, zjistíte jednoduše ve Sledování zásilky.

  • Na vyzvednutí zásilky máte 7 dní (v sezóně může být úložní doba zkrácena).

  • Doporučujeme stáhnout si mobilní aplikaci Zásilkovna, kde můžete sledovat pohyb zásilky, prodloužit si úložní dobu až na 21 dní či zaplatit dobírku.

  • Se Zásilkovnou je jednoduché i vrácení zboží: stačí zadat vratku do mobilní aplikace nebo využít nalepovací štítek, který vám od nás přijde v zásilce. Zásilku pak odnesete na nejbližší podací místo Zásilkovny a je hotovo!

Můžeme vám pomoci něco najít?