Doprava

Podrobné informace o způsobu dodání
Po předání balíku přepravci Vám od nás přijde informační zpráva - email,  sms, ve které Vás budeme o této skutečnosti informovat. O termínu doručení Vás bude následně informovat dopravce.

Níže uvádíme přesnější popis způsobu dopravy:

 

Doručení přes Českou poštu:

  • Zásilky jsou doručovány zpravidla do 48 hodin od odeslání.
  • V den doručení obdržíte SMS s přibližným časem doručení.
  • Pokud Vás doručovatel nezastihne, Česká pošta se pokusí o doručení druhý den.
  • Po dvou neúspěšných pokusech bude zásilka uložena na poště po dobu 7 dní.
  • Cestu zásilky můžete sledovat prostřednictvím čísla zásilky na webu České pošty.

Pro jakékoliv dotazy nás kontaktujte na našem infolinku nebo e-mailu.

 

Zásilkovna

  • V košíku zvolte dopravu na výdejní místo Zásilkovny.

  • Ve vyhledávači výdejních míst najděte to, které máte po ruce. K dispozici máte tisíce výdejních míst v Evropě i samoobslužná bezkontaktní výdejní místa Z-BOX.

  • Objednávka na výdejní místo dorazí zpravidla už na druhý den.

  • Jakmile bude objednávka na zvoleném výdejním místě připravena, Zásilkovna vám pošle informační e-mail a SMS s heslem pro vyzvednutí.

  • Na výdejním místě stačí jen nahlásit heslo. Pro zásilku můžete poslat kohokoliv - stačí, když mu heslo předáte.

  • Případnou dobírku můžete uhradit přímo na výdejním místě, a to buď hotově, anebo kartou.

  • Kde se vaše objednávka právě nachází, zjistíte jednoduše ve Sledování zásilky.

  • Na vyzvednutí zásilky máte 7 dní (v sezóně může být úložní doba zkrácena).

  • Doporučujeme stáhnout si mobilní aplikaci Zásilkovna, kde můžete sledovat pohyb zásilky, prodloužit si úložní dobu až na 21 dní či zaplatit dobírku.

  • Se Zásilkovnou je jednoduché i vrácení zboží: stačí zadat vratku do mobilní aplikace nebo využít nalepovací štítek, který vám od nás přijde v zásilce. Zásilku pak odnesete na nejbližší podací místo Zásilkovny a je hotovo!

Můžeme vám pomoci něco najít?