Podrobné informace o způsobu dodání
Po předání balíku přepravci Vám od nás přijde informační zpráva - email, sms, ve které Vás budeme o této skutečnosti informovat. O termínu doručení Vás bude následně informovat dopravce.
Níže uvádíme přesnější popis způsobu dopravy:
PPL
zásilky jsou standardně doručovány v rozmezí od 8 do 18 hodin do 24 hodin od expedice.
dopoledne v den doručení Vám přijde informační sms s přibližným časem doručení, výší dobírky a kontaktem na řidiče (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem)
na depu je možno si vyžádat telefonický kontakt na řidiče a s tím se pak dohodnout na místě a čase předání.
v případě nezastižení Vás budou z PPL informovat prostřednictvím emailu nebo SMS a zásilka Vám bude automaticky doručena následující pracovní den.
v případě neúspěšného doručení i na druhý pokus, bude Vaše zásilka uložena na příslušném depu po dobu 7 dní. Pro sjednání třetího doručovacího pokusu je nutno kontaktovat PPL.
cestu Vaší zásilky můžete sledovat na webových stránkách www.ppl.cz, prostřednictvím mobilního webu http://m.ppl.cz nebo prostřednictvím mobilních aplikací PPL CZ pro iPhone nebo Andriod (ke stažení na webu PPL)
Zásilkovna
V košíku zvolte dopravu na výdejní místo Zásilkovny.
Ve vyhledávači výdejních míst najděte to, které máte po ruce. K dispozici máte tisíce výdejních míst v Evropě i samoobslužná bezkontaktní výdejní místa Z-BOX.
Objednávka na výdejní místo dorazí zpravidla už na druhý den.
Jakmile bude objednávka na zvoleném výdejním místě připravena, Zásilkovna vám pošle informační e-mail a SMS s heslem pro vyzvednutí.
Na výdejním místě stačí jen nahlásit heslo. Pro zásilku můžete poslat kohokoliv - stačí, když mu heslo předáte.
Případnou dobírku můžete uhradit přímo na výdejním místě, a to buď hotově, anebo kartou.
Kde se vaše objednávka právě nachází, zjistíte jednoduše ve Sledování zásilky.
Na vyzvednutí zásilky máte 7 dní (v sezóně může být úložní doba zkrácena).
Doporučujeme stáhnout si mobilní aplikaci Zásilkovna, kde můžete sledovat pohyb zásilky, prodloužit si úložní dobu až na 21 dní či zaplatit dobírku.
Se Zásilkovnou je jednoduché i vrácení zboží: stačí zadat vratku do mobilní aplikace nebo využít nalepovací štítek, který vám od nás přijde v zásilce. Zásilku pak odnesete na nejbližší podací místo Zásilkovny a je hotovo!